loading...
پاریس فان
f بازدید : 1171 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (2)
خلاصه داستان سلام بمبئی با بازی محمد رضا گلزار

خلاصه داستان سلام بمبئی,سلام بمبئی,اخبار سینما,مشارکت ایرانیان با بالیوود,گلزار بالیوودی میشود,خلاصه داستان فیلم سلام بمبئی,سلام بمبئی,فیلم سلام بمبئی,خلاصه داستان فیلم بمبئی,سلام بمبئی محمد رضا گلزار,داستان فیلم سلام بمبئی,داستان فیلم محمد رضا گلزار در بالیوود,همکاری بالیوود با سینمای ایران,سینمای ایران و بالیوود,

خلاصه داستان «سلام بمبئی»: این فیلم داستان عاشقانه‌ای بین یک دختر ثروتمند هندی و یک پسر ایرانی است که دانشجوی پزشکی در هندوستان است. این دو عاشق هم می‌شوند اما خانواده دختر با ازدواج آن‌ها مخالف است و باعث دوری این دو از یکدیگر می‌شوند.

f بازدید : 295 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

پريناز ايزد يار با گذاشتن اين عکس نوشت:

چند لحظه ى پيش فهميدم که شبنم قلى خانى نازنين مادر شده .. شبنم عزيزم از ته دل بهترينهارو براى تو بهترين و نو رسيده ى دوست داشتنى آرزو ميکنم

 تبريک پريناز ايزديار به بازيگري که امروز مادر شده

تبريک پريناز ايزديار به بازيگري که امروز مادر شده 

صفحه اجتماعی پریناز ایزدیار

f بازدید : 373 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)
نمایش پست :مدل های شیک و جذاب مانتو های پیشنهادی اسپورت دخترانه 94

مدل های شیک و جذاب مانتو های پیشنهادی اسپورت دخترانه 94

مدل های شیک و جذاب مانتو های پیشنهادی اسپورت دخترانه 94

مدل های شیک و جذاب مانتو های پیشنهادی اسپورت دخترانه 94

ادامه مطلب بروید.............

f بازدید : 411 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

جشن تولد ۳۱ سالگی زنده یاد مرتضی پاشایی در بهشت زهرا

تولد مرتضی پاشایی , 20 مرداد 94 , جشن تولد رتضی پاشایی 31 سالگی

 

همزمان با بیست مرداد سالروز تولد مرحوم مرتضی پاشایی جمعی از هواداران او با حضور در بهشت زهرا، تولدش را جشن گرفتند. در این مراسم تعدادی از مخاطبان آثار پاشایی که اغلب جوان بودند در مراسم حاضر شدند. جالب است که یک کیک تولد بزرگ که تصویری از پاشایی روی آن به چشم می خورد هم برای تولد تدارک دیده شده بود.

f بازدید : 511 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

داستان و پشت صحنه سریال کیمیا

سریال کیمیا , عکس بازیگران سریال کیمیا , پشت صحنه سریال کیمیا

 

زمان پخش سریال کیمیا

سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و به سفارش گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو سیما ساخته شده است. این مجموعه روایتگر داستانی در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب، دوره‌ جنگ و زمان حال به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا می باشد. تولید این مجموعه آذر ماه سال ۹۲ در ۱۱۰ قسمت آغاز شده که در نوع خود در میان سایر سریال های ایرانی رکورد می باشد. ۶۰ درصد فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی کیمیا در تهران، ۱۰ درصد در خرمشهر و مابقی در دو کشور خارجی صورت گرفته و جالب است بدانید که این سریال بیش از ۳۰۰ بازیگر و شخصیت دارد. طبق آخرین خبرها زمان پخش این سریال مهر ماه ۹۴ اعلام شده است.

f بازدید : 1099 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

دختر زیبای گل فروش در خیابانهای تهران

  به گزارش سایت جـوان ایـرانـی  ، در کنار روزمرگى ها، نامردونگى ها، ناملایمات و… هستند دختران و پسران فداکارى که همواره تلاش میکنند با روزى حلال براى آینده اى بهتر.

 دخترک زیبای گل فروش در خیابانهای تهران

دختر جوانى که هدف هاى زیبایى دارد، امید به آینده اى روشن و تحسین برانگیز او را از حرکت باز نخواهد داشت.فروش گل و تل سر، که اکثرا ساخته دست خودش است ، هر روز پر انرژى تَر از روز قبل براى رسیدن به هدفش،با آرزوى موفقیت روز افزون براى دخترک گل فروش و پر انرژى و مابقى دختران و پسران ایران زمین که براى بهتر ساختن زندگی و آیندشون، با زحمت و تلاش خود کار میکنند.

f بازدید : 609 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

تصاویر پشت صحنه بیمارستان چونا سری اول

 

تصاویر پشت صحنه بیمارستان چونا سری اول

 

بيمارستان چونا بهترین بیمارستان مغز و اعصاب در کشور کره جنوبی است. در این بیمارستان شمار فراوانی پروفسور و پزشک متخصص مغز و اعصاب کار می‌کنند. پروفسور کیم‌سانگ بهترین متخصص مغز و اعصاب کشور است که در این بیمارستان کار می‌کند. در میان شاگردان پروفسور کیم ‌سانگ پزشک متخصصی به نام دکتر لی‌گانگ و فردی مغرور و خودخواه است که خود را برتر از دیگران می‌داند…

f بازدید : 427 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

جزئیات انفجار در ورودی زینبیه

جزئیات انفجار در ورودی زینبیه + تصاویر

در شب ولادت حضرت زینب کبری(س)، تروریست‌های تکفیری که از حملات ایذایی به حرم مطهر عقیله بنی هاشم(س) بازمانده‌اند، خودروی بمب‌گذاری شده‌ خود را در ورودی منطقه زینبیه(س) منفجر کردند.

f بازدید : 903 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

بیوگرافی هان گا این+عکس (یئون وو)

 

بیوگرافی هان گا این+عکس (یئون وو)

 

هان گا این بازیگر زن اهل کره جنوبی متولد ۲۵ فوریه ۱۹۸۲ است و فارق التحصیل مدیریت گردشگری از دانشگاه کیونگ هی می باشد. او در ۲۶ آپریل ۲۰۰۵ با بازیگری به اسم یون جانگ هون (Yeon Jung hoon) ازدواج کرد؛ که در سال ۲۰۰۳ با هم و برای سریال تلویزیونی دستمال زرد (Yellow Handkerchief) درخشیدند. پس از ۹ سال از ازدواج؛ در سال ۲۰۱۴ هان باردار شد، اما در هفته نهم بارداری فرزند خود را از دست داد.

f بازدید : 441 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

مردم کره شمالی هفتاد و سومین سالگرد تولد کیم جونگ ایل، رهبر پیشین این کشور را جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مردم کره شمالی با برگزاری فستیوال‌های مختلف از جمله نهمین نمایشگاه سالانه "کیمجونگیلا" در پیونگ یانگ تولد رهبر پیشین خود را جشن گرفتند. کیم جونگ ایل در دسامبر 2011 درگذشت.

اجرای عملیات آکروباتیک، ساخت تندیس‌های یخی، استخر پارتی و انتشار تصاویری از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی از دیگر مراسم برگزار شده بود. خبرگزاری رسمی کره شمالی نیز تصاویری از گردش کیم جونگ اون را در چندین مرکز در حال ساخت و پرواز با هواپیمای جدید ریاست‌جمهوری منتشر کرد.

جشن تولد سراسری کیم‎ جونگ‌ ایل

f بازدید : 461 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

قتل فجیع شهروندان مسیحی مصر توسط داعش +۱۸

گروه تروریستی داعش در لیبی ویدئویی منتشر کرده اند که در آن سر بریدن ۲۱ مسیحی قبطی مصری به نمایش در آمده است؛ این گروه از مسیحیان قبطی مصر پیشتر به دست شاخه داعش در لیبی ربوده شده بودند.در ویدئویی که داعش منتشر کرده، گروه مسیحیان مصری که لباس‌های نارنجی به تن دارند در نزدیکی دریا زانو زده‌اند و شبه‌نظامیان به طور همزمان سر آنها را می برند.

کشتار مسیحیان مصری به دست داعش در لیبی

اندکی پس از انتشار این ویدئو، شورای امنیت ملی مصر به دستور عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری این کشور تشکیل جلسه اضطراری داد تا راه‌های واکنش مناسب به اقدام داعش را بررسی کند.سیسی در یک سخنرانی در تلویزیون مصر قاتلان را “جنایتکاران وحشی” توصیف کرد. به گفته سیسی، مصر حق هر گونه واکنش به این اقدام گروه داعش را برای خود محفوظ می‌دارد.رئیس جمهوری مصر همچنین هر گونه سفر شهروندان این کشور به لیبی را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد. با وجود گسترش نا آرامی‌ها در لیبی، هزاران کارگر مصری در جستجوی کار به این کشور همسایه می‌روند.مصری‌ها هفته قبل با برگزاری راهپیمایی خواستار آزادی شهروندان قبطی شده بودند. شبه‌نظامیان داعش در لیبی تاکنون مسئولیت شماری از حملات مسلحانه در این کشور را به عهده گرفته اند.لیبی از سال ۲۰۱۱ که حکومت معمر قذافی در پی اعتراض‌های مردمی ساقط شد فاقد دولت مرکزی قدرتمند است و گروه‌های مسلحانه در بخش‌های مختلف آن فعالیت دارند.این گروه از مسیحیان قبطی مصر که در شهر ساحلی سرت در لیبی کار می‌کردند در ماه‌های دسامبر و ژانویه به دست تروریست هایی ربوده شدند که اکنون کنترل این شهر را در دست دارند.

گروهی از تندروها در لیبی که پیشتر با گروه داعش بیعت کرده اند روز یکشنبه ویدئوی سر بریدن این شهروندان مصری را منتشر کرده است.
برخی تظاهرکنندگان مصری هفته قبل دولت این کشور را متهم کردند که برای رهایی گروگان‌ها از دست داعش در لیبی از خود انفعال نشان داده است. این ویدئو از سوی رهبران الازهر، عالی‌ترین نهاد اسلامی در مصر، “وحشیانه” توصیف شده است. دولت مصر به یاد قربانیان یک هفته عزای عمومی اعلام کرده است.

f بازدید : 161 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

دو ایرانی در خاک اندونزی اعدام می شوند !

 

دو ایرانی در خاک اندونزی اعدام می شوند !

 

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی اندونزی (آنتارا) روز پنجشنبه اعلام کرد ‘ریو سیتومینگ’ از شاکیان این پرونده روز گذشته و پس از جلسه دادگاه، گفت با توجه به اینکه حکم اعلام شده بیش از اندازه انتظار ما بوده است، به عنوان مدعی العموم منطقه ‘سباداک’ در حال بررسی احتمال ارائه تجدیدنظر هستیم

f بازدید : 327 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)
عکس جدید گربه پشمالوی نیوشا ضیغمی

 

  • خانم بازیگر و گربه پشمالویش, این روزها بازار انتشار عکس ستارگان در اینستاگرام حسابی داغ است. آنها از این شبکه مجازی برای برقراری ارتباط با هوادارانشان استفاده کرده و تصاویری از خود در لحظه های مختلف زندگی خصوصی شان ثبت میکنند .
f بازدید : 159 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

مراسم چهل و هفتمین سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی صبح امروز چهارشنبه در ابن بابویه شهر ری برگزار شد. ناصر پاشایی ( پدر ) و منصور پاشایی ( عمو ) ی زنده یاد مرتضی پاشایی در این مراسم شرکت کردند

2

f بازدید : 141 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

 همبازی وحشتناک دختربچه 14 ماهه + عکس

همبازی وحشتناک دختربچه 14 ماهه/ عکس

 

 
یک تربیت کننده مار بسیار حرفه‌ای به نام "جیمی گوارنیو” فیلمی کوتاه از دخترش "آلیزای” 14ماهه در حال بازی کردن با یک مار افعی 13 فوتی با ظرفیت کشتن و بلعیدن یک بزرگسال بالغ منتشر کرد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 5,124
  • بازدید کلی : 181,942